"לא הייתה קדנציה גרועה כזו ב-65 שנות המדינה"

אבי יעקב No Comments on "לא הייתה קדנציה גרועה כזו ב-65 שנות המדינה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר וועדת שקד ח"כ מאיר פרוש אומר בראיון ליומן הצהריים של קול חי עם גואל ועקנין אומר כי החלטת הרבנים היא לצאת היא החלטת גדולי הדור שעיניהם צופיה למרחוק. "לעולם לא נדע מה יקרה מהמסע, ומה יעצור את הסחף. אנו עושים פעילות משולבת וה' יהיה בעזרנו".

הוא תיאר את העבודה בוועדת שקד כמחולקת לשניים. יש חוק שמדבר על גיוס בני ישיבות ויש חוק נפרד של שירות אזרחי לתלמידי ישיבות. "אנחנו אומרים שאיון מושג שתלמידי ישיבות עושים שירות אזרחי, מי שעושה שירות אזרחי הוא לא תלמיד ישיבה אלא אזרח שעושה שירות". לשאלת המראיין האם הרצון הטבעי להוציא את בחורי ישיבות מהיכלי הישיבות השיב הח"כ "הם לא אומרים את זה בסתר זה בורר וגלוי שהם רוצים לראות בני ישיבות שמפסיקים ללמוד, חלק מתוך שירות צבאי וחלק מתוך שירות אזרחי המטרה המוגמרת היא שיהיו יותר לומדי תורה".

במענה לשאלה האם הפעילות החרדית בוועדת שקד הייתה טעות, ולא היה צורך להיכנס עם השלטון למו"מ, ענה פרוש כי "עדיין לא רואים את הסוף, שנגיע לישורת האחרונה נראה מה פעלנו ומה עשינו ואם הצלחנו. אנחנו, אטיאס ואנוכי עובדים מתוך שליחות". עוד אמר פרוש "לא הייתה קדנציה גרועה כזו ב-65 שנות המדינה ואנחנו מקווים שנצליח לעצור את הסחף".

האזינו לראיון המלא של ח"כ מאיר פרוש לגואל ועקנין



0 תגובות